26 czerwca 2013

4tydzień w Owocowym Projekcie :) KIWI

Aloha :)

Środa minie tydzień zginie :)

W ten środowy pochmurny dzień przychodzę do Was z moim kolejnym pomysłem owocowym
a jest nim

KIWI

Już bym dawno to dziś wrzuciła tylko internet mi dziś szwankował dlatego zabrałam się za sprzątanie w domu :)

Nie przedłużając dalej przedstawiam Wam to co najważniejsze:



Po raz kolejny nie mogłam się zdecydować na mniej zdjęć więc zapraszam do oglądania ich wszystkich :)





Udało mi się zrobić zdjęcie dwóch rączek z moimi Kiwi :) są nie najlepszej jakości, światło nie jest fajne ale co tam było ciężko mi samej uchwycić zdjęcia obu rączek i wybaczcie tak mi się spodobały te dwie rączki że musiałam je Wam pokazać :)


 
Użyłam mojego neonowego zielonego lakieru Safari, Lakieru Lm  który już kilka razy posłużył mi jako baza do zdobień. Następnie z pomocą mi przyszły moje farbki akrylowe: biała, czarna, zielona ciemna i brązowa, dwie sondy i pędzelek do zdobień a także mój niezastąpiony lakier bezbarwny Dor  nr 0 widoczny na zdj troszkę niżej :)



 
i jeszcze te: Dziś zrobione w świetle dziennym
 wybaczcie ale u mnie słoneczka dziś nie ma jest deszcz :(
A jak u Was?
 
Tłumaczyć raczej nie muszę co znajduję się na pazurkach, dla tych co nie wiedzą co jest na serdecznym to połówka kiwi a za nią w tle kiwi cała nie przekrojona :)


Inspiracją były :

 
Dziękuję Wam bardzo każdej z osobna za każdy oddany głos na moje prace:)
Jest mi bardzo miło że ktoś docenia to co robię temu też jestem tu dalej z Wami bo mam po co i dla kogo to robić :)

A dla przypomnienia w zeszłym tygodniu w Projekcie były cytrynki, na które można jeszcze głosować do końca tego tygodnia

A o to kolejna tematy u organizatorki:
Pazurki na obcasach

 
Zapraszam serdecznie
i
Pozdrawiam
 




19 komentarzy:

  1. na prawdę ładnie Ci to wyszło :D kiwi to jeden z moich ulubionych owoców i nawet na paznokciach wygląda smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Cudowna ta soczysta zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszło i to kiwi, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie wyszło :D czy ten bezbarwny z dor jest dobry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go używam już od lat i jak dla mnie jest dobry spokojnie z tydz utrzymuje paznokcie a jest jeszcze z tej firmy utwardzacz który też mam ale na inne ważniejsze okazje i do wtapiania ozdób :) fajny połysk daje :)

      Usuń
  5. wyglądają niesamowicie! ja też ostatnio zmalowałam kiwi na swoich pazurkach, lecz nie wyglądały tak zachwycająco jak Twoje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e na pewno wyglądały tak samo dobrze :) dziękuję :)

      Usuń
  6. Apetycznie wyglądają. :D Chyba nie mogłabym takich mieć, oblizywałabym się na ich widok non stop. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak ja się powstrzymuję od zjedzenia ich hehe :)

      Usuń
  7. Looks like real kiwi! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len