12 czerwca 2013

Projekt Trendy 2013- Moje Podsumowanie :)


Nadszedł ten moment, gdzie Projekt Trendy 2013 dobiegł końca :)
Dziś pragnę Wam zaprezentować moje podsumowanie tego projektu, w którym brałam udział.
Może na początek kilka słów o tym projekcie:
Na początku gdy zobaczyłam tematy jakie miały być do zrealizowania to pomyślałam
"O to coś w sam raz dla mnie"
Zresztą która z Nas też tak nie miała wiem że nie byłam jedyna:)
Było to dla mnie spore wyzwanie i cieszę się, że mogłam wziąć w nim udział, pokazać moje pomysły i się wykazać bo tematy nie ukrywam były w moim guście i stylu :)
Niewiarygodne jest i było też to jak inne zdolne dziewczyny a raczej uczestniczki tego projektu pokazały wiele pięknych prac:)
Dzięki temu mogłam wiele z nich też poznać i zdobyć od nich nowe pomysły zdobienia paznokci:)
Dziewczyny jesteście wspaniałe i mega zdolne :)
Nawet jeśli nie uda mi się wygrać to ja bardzo lubię brać udział w takich projektach bo dla mnie nawet nie wygrana jest ważniejsza a Wy.
Najbardziej  ogromną przyjemność sprawia mi to, że mogę poznać takie osoby z taką pasją jaką mam ja sama i szczerze to się cieszę że nie tylko ja mam fioła na punkcie pazurków, lakierów itp.
 
A o to moje wszystkie prace, które udało mi się zrobić- jest ich całe 7 :P
i to mnie cieszy najbardziej :)
 
Tydzień 1- KWIATY
 
 
 
Tydzień 2- BIEL I TURKUS
 
 
Tydzień 3- GEOMETRIA
 
 

 
Tydzień 4- KORONKA
 
 
Tydzień 5- ETNO
 
 
 
Tydzień 6- NEOPASTELE
 
 
 
 
Tydzień 7- PASKI
 
 Kliknij 
 
 
Biorę teraz udział jeszcze w takich projektach jak:
 
Akcja Maliny- Kolorowe Lato na Paznokciach
oraz
Owocowy Projekt
 
A teraz pytanie do Was:
Który temat w moim wykonaniu przypadł Wam do gustu?
 
Pozdrawiam :)
i
 do usłyszenia
 
 

15 komentarzy:

  1. Koronka najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie zdecydowanym nr 1 jest ETNO <3 to połączenie kolorów idealnie do mnie trafia, no i ten misterny wzór!
    A drugi to neopastele - prześliczny wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki mi to etno też bardzo przypadło do gustu i powiem szczerze że ze wszystkich prac w całym projekcie i też innych ten mi zajął najdłużej ale ja jak sobie już coś zaplanuję to nie ma bata ma być zrobione do końca :)

      Usuń
    2. Mam dokładnie tak samo KOCie! Etno <3!

      Usuń
  3. Mi się najbardziej podobają Paski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Neopastele i paski <3 neopastele to najlepsze zdobienie jakie wiedziałam w całym projekcie (serio serio!!!) a paski wykonałaś mega perfekcyjnie co mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana nawet nie wiesz jak na serduszku mi się fajnie zrobiło :) Ty to wiesz jak mnie podbudować :)

      Usuń
  5. 7 paski bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podobają kwiaty :) i neopastele.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo wszystkim dziękuję za miły i szczery komentarz również i za te mniej miłe...
Jest mi miło, że jednak komuś się może podobać to co robię :)
Proszę również o nie zostawianie komentarzy typu "obserwuję" ja zawsze staram się każdą osobę odwiedzić i zrewanżować gdy ona mnie zaobserwuję.

Szablon wykonała Madl-len